Salgsvilkår for salg av Klimaglede
BETALING
Betaling gjøres ved bestilling, via Vipps eller Stripe.
LEVERING
Det er gratis frakt på Klimaglede.
Boka vil normalt sendes innen 2 virkedager.
For å kunne sende boka til deg trenger vi telefonnummeret ditt, slik at du kan motta sms når pakken er lagt i postkassen.
Boka/bøkene leveres i postkassa hvis de får plass, ellers på post i butikk.
2 UKERS ANGREFRIST
Fristen for å angre kjøpet er 2 uker etter at boka er mottatt. Angrerettskjemaet finnes her.
REKLAMASJON
Boka/bøkene du mottar, skal selvsagt være feilfrie. Om det er feil på ei bok, ta kontakt med brita@britahelleborg.no så snart som mulig, og innen 2 måneder etter at du mottok boka. Vi blir enige om hva som skal skje med boka du har fått, og jeg sender deg ei ny bok med en gang. Følg instruksen her.
En reklamasjon må skje innen rimelig tid og senest to år etter at forbrukeren overtok varen. Dersom varen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.
SELGER OG KJØPER
Selger er Brita Helleborg
Damfaret 4, 3943 Porsgrunn
E-post: brita@britahelleborg.no
Telefonnummer: 0047 41637502
Org nr: 920 738 044
Kjøper er forbrukeren som foretar bestillingen.
KONFLIKTLØSNING
Vi gjør en innsats til å løse konflikter i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få hjelp i en eventuell tvist med selger. Britahelleborg.no følger Forbrukerklageutvalgets avgjørelser ved en eventuell tvist.