Salgsvilkår for salg av Klimaglede

BETALING

Betaling gjøres ved bestilling, via Vipps eller Stripe.

 

LEVERING

Det er gratis frakt på Klimaglede.

Boka vil normalt sendes innen 2 virkedager.

For å kunne sende boka til deg trenger vi telefonnummeret ditt, slik at du kan motta sms når pakken er lagt i postkassen, eller levert som pose på døren eller er på postkontor eller post i butikk for henting. En enkel bok vil sendes som brev, og vil ikke bli sporet.

Boka/bøkene leveres i postkassa hvis de får plass, eller som pose på døren hvis det ikke er plass. Hvis pose på døren ikke passer deg så send en e-post til brita@britahelleborg.no og fortell at du ikke skal ha pose på døren, og vi sørger for at boka i stedet blir sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk om den ikke kommer opp i postkassen.

 

2 UKERS ANGREFRIST

Fristen for å angre kjøpet er 2 uker etter at boka er mottatt. Angrerettskjemaet finnes her

 

REKLAMASJON

Boka/bøkene du mottar, skal selvsagt være feilfrie. Om det er feil på ei bok, ta kontakt med brita@britahelleborg.no så snart som mulig, og innen 2 måneder etter at du mottok boka. Vi blir enige om hva som skal skje med boka du har fått, og jeg sender deg ei ny bok med en gang. Følg instruksen her.

En reklamasjon må skje innen rimelig tid og senest to år etter at forbrukeren overtok varen. Dersom varen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år.

SELGER OG KJØPER

Selger er Brita Helleborg 

Damfaret 4, 3943 Porsgrunn

E-post: brita@britahelleborg.no

Telefonnummer: 0047 41637502

Org nr: 920 738 044

 

Kjøper er forbrukeren som foretar bestillingen.

KONFLIKTLØSNING

Vi gjør en innsats til å løse konflikter i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få hjelp i en eventuell tvist med selger. Britahelleborg.no følger Forbrukerklageutvalgets avgjørelser ved en eventuell tvist.